‘Kalau nak aku keluar, tamatkan nyawa akuuu!!’ – Akibat pasang lebih 100 susuk dari Siam…

Kejahilan merupakan salah satu punca manusia melakukan amalan-amalan yang bertentangan dengan Islam. Kerana kepentingan diri dan duniawi,  ada sesetengah manusia sanggup menggadaikan harta, maruah dan aqidah memilih amalan khurafat.

Susuk merupakan salah satu amalan yang kebanyakannya digunapakai oleh wanita untuk kelihatan cantik dan menarik buat tontonan lelaki. Kesan penggunaan susuk ini bukan sahaja memakan diri sendiri malahan akan memberi kesan kepada keturunan mereka jika tidak dirawat

dengan segera.

Seorang pengguna Twitter telah berkongsikan mengenai kisah seorang pelacur yang telah memakai susuk untuk kecantikan dan mendapat perhatian lelaki. Wanita yang digelar sebagai Nur itu mengambil keputusan untuk membuang susuk setelah berkahwin dengan Kamal. Semasa proses membuang susuk itu, pelbagai kisah seram yang berlaku.

SUSUK seorang Pelacur. 100% kisah benar gais, berdasarkan pengalaman. Bulan Ramadhan tak baik tipu, hehe. Mungkin boleh dijadikan pengajaran dan pedoman. Aku akan gunakan nama samaran bagi menjaga aib.

10 Retweet. Aku cerita.

Okay okay. Aku start cerita lahhh. Aku pernah share benda ni kat seramshit 1/2 tahun lepas. So kalau ada yang pernah baca. Haa aku cerita balik kat orang yang tak tahu lagi. Aku listkan nama dulu supaya korang tahu wataknya dan tak pening nanti.

i. Pelacur – Nur (sebab terjebak dengan drama)

ii. Suami pelacur – Kamal

iii. Pengubatan islam – Ustazah/Ustaz

Okay. Nur ini seorang pelacur di Kuala Lumpur. Cantik, tinggi dan nampak sopan. Tapi dia bukan pelacur biasa biasa. Class atasan tau. Dia layan VVIP je. Bukan jenis lorong. Disebabkan dia pelacur VVIP, so dia kenalah jaga saham. Bermulalah kisah gila duit. Dia nak buat orang gilakan dia. So dia boleh dapat apa yang dia nak. Dia pun pergi Siam dan ambil susuk di sana.

Bukan susuk cantik saja wehh. Segala jenis susuk. Yang mana tak tahu. Susuk banyak jenis. Dia ambil:

Cantik

Nafsu

Pengasih

Dan lain lain

Selepas itu, kehidupan dia berubah. Dia makin ramai pelanggan. Semua VVIP nak. Dia boleh layan lebih lima orang dalam satu hari tanpa rehat dan rasa penat. Dia dapat semua yang dia nak. Dia puas, dia enjoy.

Semua bila tengok dia akan cair bak lilin gais. Apa saja yang dia cakap dan minta semua dapat. Memang boss jaga elok. Sampai ada yang tergila-gila ajak kahwin, tunggu depan bilik Nur sebab takleh lupakan Nur.

Tapi Nur tak perduli. Dia suka jadi macam tuu. Sampai satu masa, Nur jumpa Kamal. Kamal pernah jadi pelanggan Nur dan Kamal pun tergila-gilakan Nur. Tapi kali ini Nur pun ada perasaan pada kamal. Jadi dia lebihkan Kamal daripada VVIP yang lain. Sampai Kamal ajak Nur kahwin dan tinggalkan kerja itu.

Mula -mula Nur tak nak. Tapi sebab dah jatuh cinta dengan Kamal, Nur setuju untuk berhenti dan kahwin dengan Kamal. Diorang kahwin gais. Takde siapa boleh halang Nur berhenti padahal dia antara yang ramai customer.  Tapi boss setuju saja dia nak blah.

Dia tak pernah cerita dekat Kamal yang dia pakai susuk itu semua sebab Nur takut Kamal tak boleh terima dia. Tapi benda ini terbongkar sebab setiap kali diorang ‘bersama’, Nur punya tenaga lain macam sampai Kamal tak terlayan. Yelah, Nur selalunya sehari lebih lima orang, ini Kamal seorang. So Nur kesiankan Kamal lalu dia ceritakan semua. Kamal terkejut tapi dia tak marah wehh. Dia ajak Nur pergi buang susuk itu.

So, diorang pun jumpa dengan sepasang suami isteri yang buat perubatan Islam. Startlahh babak kedua. Proses diorang nak buang semua susuk itu. Susuk itu Nur pakai di seluruh badan dia.

Ustazah itu tanya. “Kamu pakai di bahagian mana je?” Kau tahu Nur jawab apa? “Saya pakai seluruh badan ustazah. Cuma yang bezanya berapa banyak di setiap bahagian dan isi susuk itu.”

Ustazah itu terdiam wehh. Kau gila ke nak buang satu pun susah, inikan pula seluruh badan. Ustazah tanya lagi, “Antara yang paling banyak di mana dan apa isinya?”. Nur jawab “Di muka, seluruh muka untuk cantik dan buat orang tergoda bila tengok saya. Di kemaluan untuk buat saya jadi kuat dan bertenaga dari biasa dan di setiap nafsu saya.”.

So bila ustazah scan. Tak silap aku lebih 100 susuk. Bukan jarum saja, ada dari berlian, emas, tembaga dan banyak lagi. Tapi itu tak semua boleh nampak. Ada beberapa orang ke nampak masa ustazah itu keluarkan. Kau bayangkan Nur dan Kamal tidur rumah ustazah itu sebulan gais. Dari sebelum puasa sampai seminggu sebelum raya. Baru dia balik. Betapa lamanya proses itu.

So setiap kali berubat, Nur tak akan sedar sebab dah dirasuk. Bila keluarkan susuk cantik, Nur berubah jadi orang lain. Dia jadi perempuan Siam dan banyak watak. Banyak sangat.

Ustazah tanya, “Apa kau buat dalam badan dia?”

Watak 1: “Aku buat dia nampak cantik dan buat semua lelaki tergoda dengan aku. Hahaha.” (sambil berdiri depan cermin)

Watak 2: Dia membisu, cuma berdiri di depan cermin dan sikat rambut.

Watak 3: “Aku akan goda semuanya”

Watak yang ketiga itu power wehh. Dia siap nak bukak baju tapi pembantu ustazah tahan. Dia goda ustaz-ustaz yang ada kat situ. Memang seram kalau korang boleh tengok sendiri. Hmm settle yang cantik. Bab nafsu ini aku takleh blah. Susuk nafsu ini bukan biasa-biasa. Nur kata dia ambil yang paling kuat dan paling mahal sekali. Tapi semua susuk itu susuk dari darah binatang. Itu namanya nafsu binatang.

Setiap satu susuk, setiap itu Nur akan dirasuk dan menyerupai binatang itu. Nur bertukar jadi ular, babi, monyet, harimau dan banyak lagi. Time jadi babi itu lawak, sebab ustaz semua lari sebab takut kena samak. Haha.

Nur muntah darah. Dia lembik tak bermaya. Tapi Nur ini dia ada waktu nafsu dia ON. Kau bayang, orang tengah rehat-rehat, nak tunggu sahur, Nur bangun lompat kat Kamal ajak ‘bersama’ time tu juga. Dia macam tak boleh nak kawal. Kesian pun ada. Hmm. Tapi kita tahu itu bukan dia.

So sambunglah berubat. Banyak dia bertukar jadi binatang. So tak banyak cakap, yelah binatang nak cakap apa. Tapi bila Nur sedar, dia akan menangis sebab menyesal. Dia akan minta maaf kat Kamal sebab dia kata dia teruk. Hmm.

Kamal kata. Kamal pun teruk, ini dugaan sebab kita lalai dulu. Aku sayang kau Nur. Kita buang semua ini. Selepas itu kita mula hidup baru. Hmm nasib Kamal baik dan yang paling last sekali, dia pakai susuk ratu ular. Susuk paling mahal dalam banyak-banyak susuk itu. Paling susah nak keluarkan sebab ada nenek kebayan yang jaga ular tu. Kau bayang, aku nampak Nur duduk bersimpul macam ular. Muka buruk macam nenek kebayan itu dan rambut putih panjang sampai kaki. Dia gelak.

“Hahaha! Kalau nak aku keluar. Bunuh akuuu!!”

Tapi kesianlah tengok Nur masa ini. Dia baru sedar, baru nak minum air mesti kena balik. Nenek itu macam main-mainkan ustazah itu semua. Tapi Alhamdulillah diorang berjaya bunuh nenek tu. Masa nenek tu kena tikam, Nur menangis. Dia kata dia sedih sebab berpisah dengan nenek itu. Bertahun-tahun dia buat macam- macam untuk benda tu. Kalau nak susuk tu segar, Nur memang kena bersama tiap hari. Kalau dia period dia still kena buat apa-apa untuk naikan nafsu dia.

Selepas susuk dah dikeluarkan, barulah nampak Nur yang sebenar. Dia cantik tapi taklah cantik sampai orang terus tarik ajak kawin. Tapi selepas dia balik rumah, still kena ganggu juga cuma tak teruk. Dia kena sebab dia tak boleh kawal nafsu dia sendiri.

Sorry kalau korang tak faham sangat. Tapi ini apa yang aku nampak depan mata. So janganlah main susuk-susuk ini. Semuanya akan buat hidup kau huru-hara saja. Selepas itu, Alhamdulillah dia bahagia dengan Kamal. Sampai sekarang dah beranak pinak dah.

Tetapi dia masih kena kuatkan iman. Mengaji, pergi class agama. Busykan diri dengan benda baik. Sebab kadang-kadang benda itu datang, Kamal kata dia boleh bogel dalam rumah sebab tak tahan sangat. Sampai mcm tu sekali weh.

Aku doakan aku dan kita semua dijauhkan dari benda macam ni. Aminn. Aku banyak cerita, cuma mungkin aku tak pandai sangat nak taip ni.

Kredit

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *