Lelaki Ini Ditampar Perempuan Di Khalayak Ramai, Lihat Bagaimana Lelaki Ni Balas Balik..

Kejadian yang berlaku di atas sebuah bas di mana ada banyak penumpang kat atas bas, lelaki dan seorang perempuan tidak ada tempat duduk, terpaksa berdiri dan tunggu bas sampai ke destinasi.

Lelaki berdiri di belakang perempuan tu pada mulanya, perempuan tu di depan asyik ingat lelaki yang berdiri di belakang dia ada niat lain.

Lepas tu perempuan tu tampar lelaki tu depan orang ramai.  Jom tengok camne lelaki tu balas balik. Lelaki mesti hormat kepada kaum wanita, di sebaliknya, kaum wanita pun perlu hormat kepada lelaki tak kira berada di tempat mana.

Kalau semua orang hormat antara satu sama lain, bertimbang rasa, maka masyarakat akan jadi lebih baik dan semua orang dapat hidup dalam keadaan yang aman dan damai.

Wanita mesti tahu cara yang betul untuk mempertahankan diri sendiri. Kalau ada lelaki cuba nak memalukan anda, mesti buat sesuatu untuk menjauhi.

Tapi kalau terlampau reaksi pulak juga tidak baik sebab terlalu sensitif, sikit-sikit ingat orang lain ada niat tak elok. Kalau terlampau reaksi pun bukan sesuatu yang baik, perlu tengok keadaan jugak.

Jom sama-sama kita tonton video di bawah.

VIDEO

Sumber :dharian/ceritaviralhq

Kredit : melayu tv

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *